ER KAN WEER GESCHAATST WORDEN!

Er zijn in samenwerking met de KNSB schaatsdagen gereserveerd op onderstaande 3 dagen. Hier is kosteloos een ticket voor te bestellen om "vrij te schaatsen" op de kunstijsbaan de Kardinge te Groningen.

De data in Kardinge (Groningen) zijn:

Zaterdag 25-11-2023  16:30  -  18:30 uur

Zaterdag 30-12-2023  16:30  - 18:30 uur (inclusief toertocht met medaille voor de jeugd in de leeftijd van de basisschool)

Zaterdag 17-02-2024  16:30 - 18:30 uur

Elke schaatsdag wordt de baan 5 minuten voor de eindtijd ontruimd. Zodoende kan de IJsmeester weer op tijd de baan gaan verzorgen.

Bestel uitsluitende tickets wanneer u ook daadwerkelijk gaat schaatsen. De kosten van de tickets, ook de niet gebruikte tickets, worden doorberekend aan uw verenging.

Nog even in het kort de "spelregels".

-       de schaatsers moeten lid zijn van een natuurijsvereniging (event. controle ledenkaart)

-       de toegang is alleen mogelijk via een ticket

-       licentiehouders van schaats- of hardrijverenigingen hebben geen toegang

-       het Gewest zorgt voor "baanwachten" en EHBO

-       de schaatsers dragen handschoenen en mutsen of helmen

Zeer belangrijk:
De KNSB heeft besloten het ticketsysteem te handhaven.  Dat betekent dat iedereen die op deze dagen komt schaatsen of kijken, verplicht is over een ticket te beschikken. De tickets worden gescand. De tickets zijn kosteloos te verkrijgen via onderstaande link!

Bestellen kan vanaf 1 maand voor de schaatsdatum!